Redacció |
31-08-2011 14:34
El conductor d'un ciclomotor ha mort aquest matí a Vilanova i la Geltrú com a conseqüència d'un xoc frontal amb un turisme. Segons ha infromat el Servei Català de Trànsit (SCT), l'accident mortal s'ha produït poc després de les set del matí a l'alçada del quilòmetre 1 de la carretera C-15.
Els fets han tingut lloc en un tram en obres de la carretera i segons alguns testimonis la causa del xoc frontal podria haver estat que un dels dos vehicles hauria fet una maniobra per evitar les obres.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!