VNG

16 mil euros dels treballadors municipals a projectes socials

La meitat dels diners s'han destinat al Banc d'Aliments de Vilanova i la Geltrú, i l'altra meitat a pal·liar els efectes de la fam que pateix la població de Somàlia

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

En l'àmbit local, l'aportació econòmica de 8.000 euros es destinarà al Banc d'Aliments de Vilanova i la Geltrú (4.000 euros per Càritas Interparroquial i 4.000 euros per la Creu Roja). Pel que fa a l'àmbit internacional, els membres de la Comissió van acordar destinar 8.000 euros a l'ONG Intermón Oxfam, per ajudar a pal·liar els efectes de la fam que pateix part de la població de Somàlia.

L'aportació econòmica és fruit de l'esforç desinteressats que han fet, en els últims dos anys, una part dels treballadors i treballadores de l'ajuntament vilanoví. En l'actualitat són 41 les persones que formen part d'aquesta Comissió que decideix en assemblea quins són els projectes més urgents i més necessitats dels ajuts.

La Comissió fa una crida a tot el personal de l'Ajuntament a participar d'aquesta iniciativa solidària, i poder augmentar així els recursos destinats a afavorir aquells que menys tenen.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local