COMARQUES

L’Agència de Desenvolupament aprova el Pla Executiu 2011

Preveu actuacions de desenvolupament comarcal en matèria d’empresa, turisme i economia, entre d’altres

VD. L’Agència de Desenvolupament

VD. L’Agència de Desenvolupament

El NODE Garraf. Agència de Desenvolupament formada pels sis ajuntaments de la comarca del Garraf, el Consell Comarcal del Garraf, la Cambra de Comerç, l'ADEG i els sindicats d'UGT i de CCOO, ha aprovat el Pla Executiu 2011 en el seu primer consell plenari.

El pla defineix els cinc primers projectes d'actuació i les accions necessàries per executar-los a la comarca els propers anys, seguint les línies estratègiques de l'Agència.

Les actuacions es basen en projectes de desenvolupament econòmic als municipis del Garraf i la coordinació i reassignació dels serveis municipals, així com projectes de desenvolupament empresarial, turístic i energètics.

La reunió del Consell Plenari va tenir lloc al Sitges Centre de Disseny ahir dijous i ha comptat amb la presència dels alcaldes i alcaldesses de la comarca del Garraf, el president del Consell Comarcal i els representats del agents socials de l'Agència.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local