VD. Dixieland-Tast
Redacció |
25-09-2011 11:51
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Dixieland-Tast consisteix en fer un sopar-degustació de productes de tardor, cuinats prèviament pels restaurants del municipi i amenitzant la vetllada el grup de música Anna & the six, format per set artistes.
Aquest esdeveniment es durà a terme el proper dissabte 15 d’octubre de 2011, a la Sala Multicultural de Canyelles. Enguany, com a novetat s’habilitarà una zona per a fumadors amb la col•locació de taules a l’exterior de la Sala.
A les 21.00 hores s’iniciarà l’acte; tots els comensals hauran de comprar els corresponents tiquets, amb els quals podran escollir entre les carpes personalitzades que cadascun dels restaurants tindrà instal•lades, i en les quals s’oferirà gran varietat de plats cuinats .
La venda de tiquets es realitzarà al mateix lloc de l’esdeveniment; L’import dels tiquets serà 3,00 € la degustació i 1,00 € la beguda. Hi ha places limitades donat l’aforament de la Sala.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!