COMARQUES

Ruíz: 'S'han de mancomunar serveis'

El president del Consell Comarcal del Garraf explica que els eixos principals del mandat seran combatre l'atur, reactivar l'economia, rendibilitzar els recursos dels ajuntaments i defensar els serveis públics

VD. Juan Luís Ruíz

VD. Juan Luís Ruíz

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El president del Consell Comarcal del Garraf, el socialista Juan Luís Ruíz, explica en una entrevista a Vilanova Digital quins són els eixos principals d'aquest mandat, que estarà marcat inevitablement per la crisi econòmica.

Així, el combat contra l'atur, els ajuts a les famílies, la reactivació de l'economia i la defensa dels serveis públics seran les línies estratègiques del govern comarcal, que vol plantejar la mancomunitat de serveis als municipis més petits, com a eina d'estalvi i rendibilització dels recursos.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local