Ajt Vilanova i la Geltrú. L'Esportiu la Piscina celebra el seu segon aniversari
Redaciió |
07-11-2011 00:09
El Centre Municipal d'Esport i Salut Esportiu la Piscina ha celebrat, durant el matí d'avui, el seu segon aniversari amb una jornada plena d'activitats esportives molt diverses i adreçades a tots els públics.
La pluja ha provocat la suspensió de diverses activitats que s'havien de realitzar a l'aire lliure, com la caminada fins el Racó de Santa Llúcia, les exhibicions d'spinning i la zona d'inflables, de manera que la celebració s'ha centrat a l'interior de les instal·lacions.
En aquest sentit, la jornada ha estat marcada per la realització de diverses activitats esportives dirigides tant a infants, com les sessions d'aeròbic, body jam i expressió corporal, com a adults, amb les classes de body jam, body combat i aeròbic latino. A més a més, també s'han dut a terme una xocolatada, els tallers Tècniques d'entrada cap a la piscina i Activitat física en família, i l'aquagim multiespai, que estaven oberts a tots els públics.
La celebració ha comptat amb la presència de Neus Lloveras, alcaldessa de VNG, i Joan Giribet, regidor d'Urbanisme, Obres i Habitatge, que han visitat les instal·lacions acompanyats dels seus responsables.
El Centre Municipal d'Esport i Salut Esportiu la Piscina compta actualment amb més de 3.600 abonats, fet que demostra la bona acollida d'aquesta instal·lació des de la seva inauguració ara fa dos anys. A més, a banda d'aquests abonats, el centre esportiu també dóna servei a més de 2.000 nens i nenes, de 3 a 16 anys, que realitzen cursets de natació.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!