COMARQUES

L'ONCE reparteix un milió d'euros a Vilanova

El cupó guanyador ha estat venut al mercat municipal. Calafell i El Vendrell també han rebut premis del sorteig de l'ONCE de l'11/11/11

VD. Sorteig especial de l'ONCE

VD. Sorteig especial de l'ONCE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Dolores Tenor, de 31 anys, ha estat la venedora de l'ONCE que va repartir aquest divendres un milió d'euros amb el sorteig especial de l'11/11/11. Segons informa l'ONCE, el cupí ha estat venut al mercat municipal i la venedora ha manifestat 'molta alegria' per haver donat un premi tan elevat.

Dels 11 premis d'un milió d'euros que va repartir l'ONCE divendres, un altre dels cupons premiats va ser venut a Calafell per José Miguel García, que reparteix cupons a la cafeteria “Casa Pepe” de Calafell, on ha venut el premi d'un milió. A més, ha donat altres 134 premis de 3.000 euros cadascun entre aquesta cafeteria i el restaurant “Quatre de Vuit”, del Vendrell. “Ha tocat a gent del poble, gent treballadora. Sempre em diuen que no els toca, però ara estaran tots molt contents”, ha manifestat el venedor.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local