Redacció |
06-12-2011 22:37
En les dues primeres edicions, la Fira ha anat creixent de forma progressiva en el número de paradetes fins arribar a la vintena de l’any passat. Enguany, hi ha confirmada la presència d’una vintena de parades, que estaran situades al voltant del carrer Major i la plaça de la Vila.
Entre les inscrites hi ha una que ofereix tions de Nadal, una que ven figures de guix, arbres de Nadal, diferents parades de productes d’alimentació nadalencs, com embotits, formatges i productes d’artesania com polseres, arracades i artesania de Nadal, entre d’altres.
En aquest sentit, la regidoria de Comerç ha posat en marxa altres accions per potenciar el comerç local durant aquest període nadalenc, en el qual es dispara el consum
Per una banda, en col•laboració amb Ràdio Cubelles, es tornaran a ambientar els carrers del nucli antic, la plaça Jaume Marsé i el passeig de Vilanova amb música. Per altra, ha començat una campanya, juntament amb l’Associació d’Hostaleria i Comerç, per potenciar les compres dins del municipi. Sota el lema “De tot. Comerç de Cubelles”, la campanya publicitària té l’objectiu de fomentar el consum al municipi.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




