Redacció |
14-12-2011 15:32
Un persona va resultar ferida ahir a la tarda amb una arma blanca a la cama. Segons fonts dels Mossos d'Esquadra, l'agressió es va fer en el marc d'un robatori amb violència i intimidació al carrer.
Els fets van tenir lloc a la rambla del Castell quan els dos lladres es van adreçar a la víctima amb la intenció de robar-li els seus efectes personals. La van amenaçar amb una navalla que finalment van clavar-li a la cama perquè la víctima es va intentar resistir.
Segons fonts policials, els dos agressors van fugir del lloc dels fets i van aconseguir agafar un tren per marxar de la ciutat. Malgrat que la víctima va facilitar la descripció dels dos delinqüents, de moment no se'ls ha pogut identificar ni detenir.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




