SITGES

El 60 % dels alumnes del curs de socorrisme del CIES NIVELL 10 tindrà feina

Es mantenen obertes les inscripcions per a participar en el curs de socorrisme que organitza el CIES Nivell 10

VD. CIES NIVELL 10

VD. CIES NIVELL 10

Amb l'objectiu de fomentar l'ocupació, el Centre d'Iniciatives Econòmiques Nivell 10 proposa un curs de socorrisme aquàtic adreçat a persones en situació d'atur. El 60 % dels alumnes que superin el curs, obtindran feina en acabar la formació gràcies a l'acord amb l'empresa concessionària del servei de socorrisme a les platges de Sitges, Pro-Activa. La iniciativa es porta a terme també amb la col·laboració del Club Natació Sitges on es faran les pràctiques dels futurs socorristes.

El regidor d'Ocupació, Empresa i Iniciatives Econòmiques, Ferran I. Llombart, ha destacat “el valor afegit de la col·laboració entre les institucions que han recolzat el projecte, la qual cosa permet oferir formació, alhora que fomentar l'ocupació a la ciutadania de Sitges”. Llombart ha remarcat que “projectes com aquest beneficia la bossa d'aturats del Nivell 10”.

El curs, que s'iniciarà en els propers dies, preveu acollir uns 15 alumnes. Per poder fer el curs, és necessari passar un procés de pre-selecció amb proves físiques.

Les persones que estiguin interessades en fer les inscripcions ho poden fer a través del Centre d'Iniciatives Econòmiques Nivell 10 ( www.nivell10.cat).

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local