VD. Concentració de protestes al ple municipal de Sitges
Redacció |
20-12-2011 00:44
L'activitat municipal de Sitges tanca l'any amb una concentració de manifestacions durant la sessió plenària. Fins a quatre protestes diferents han coincidit aquest dilluns al vespre a l'Ajuntament de Sitges. La policia local ha reclamat al govern municipal el cobrament dels serveis extraordinaris que han realitzat en l'últim any. Les famílies usuàries de les llars d'infants municipals s'han manifestat en contra de l'increment de les quotes previst per a l'any vinent. Les mestres d'aquests centres han protestat contra les retallades salarials i han anunciat 12 jornades de vaga durant el curs, la primera aquest dimarts. I els pares i mares de l'escola de primària Agnès han reclamat l'esperada nova escola.
Les quatre protestes han coincidit a les portes de l'Ajuntament i han provocat que la policia local hagués de filtrar l'accés al saló de plens, que té un aforament limitat. De fet, aquesta situació ha provocat la indignació de molts dels manifestants i d'alguns ciutadans que volien seguir en directe la sessió plenària.
Finalment, els manifestants han anat accedint al ple per torns per exposar al govern municipal les seves reivindicacions.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!