CSG. Acte benèfic destinat al Banc dAliments
Redacció |
21-12-2011 18:02
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L’Associació de Voluntaris de Sant Camil ha recaptat un total de 2.700 euros en un acte benèfic celebrat ahir a la Sala d’Actes de l’Hospital Residència Sant Camil. Aquests diners aniran destinats al Banc d’Aliments de Sant Pere de Ribes, recurs que gestiona el mateix grup de voluntariat i que dóna suport a més de 250 famílies del municipi.
Durant l’acte es van subhastar diversos obsequis donats per comerciants de la comarca i es va procedir al sorteig d’una panera gegant. El número premiat de la panera ha estat el 134 groc.
Des de l’Associació de Voluntaris es vol agrair a les empreses que han donat suport a la subhasta, com són Peluquería Llongueras (Sitges), Perruqueria Linea Stil, Punt X Punt, Recto Verso (Sitges), La Boutique del torró de Sitges, Bombonería Chocoraos (Sitges), Línea Hogar, Farmacia Vila, Farmacia Arizcun, i a tots els amics que han donat articles de valor de manera altruista.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!