Montse Torrado. Inauguració de les pistes de Padel
Redacció |
09-01-2012 12:47
Durant un període de dues setmanes el lloguer de les pistes serà gratuït, i un cop vençut aquest termini, el preu serà de 15€ l’hora de pista per als empadronats, un euro més per als no empadronats, i un suplement de 2,90€ l’hora en cas de necessitar il•luminació artificial.
Les pistes de pàdel del Poliesportiu van ser inaugurades per la comitiva que encapçalaven l’Alcaldessa, Mònica Miquel, i el regidor d’Esports, Narcís Pineda, a més d’una nombrosa representació de regidors i regidores del Consistori. També hi van ser presents representants d’entitats esportives, veïnals i culturals del municipi, així com usuaris habituals dels equipaments del Poliesportiu i diversos tècnics municipals.
En els parlaments, Pineda va agrair “l’esforç fet per totes les persones que han participat en el procés perquè aquest equipament sigui una realitat en tan poc temps”. Per la seva banda, l’Alcaldessa va recordar que es tracta d’una inversió que “s’amortitza entre 18 i 24 mesos” i va avançar que “podrien construir-se dues pistes més al llarg de la legislatura”.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




