VNG

S'estrena el Ball de Cotonines

La ciutat ha celebrat una cercavila de gegants i entremesos per commemorar la Festa Major d'Hivern i presentar el nou ball

Ajt Vilanova i la Geltrú. Ball de Cotonines

Ajt Vilanova i la Geltrú. Ball de Cotonines

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El Ball de Cotonines, la recuperació del qual ha estat impulsada pels Moixiganguers de la Geltrú i l'Associació de Sacaires i Flabiolaires Costa de Ponent, està format per vuit de cavallets, més el capità, i incorpora la figura del dimoni.

Aquest nou ball ha participat en la cercavila de gegants i entremesos, que ha tingut inici a la plaça de les Cols i final a la plaça de Sant Antoni, per commemorar la Festa Major d'Hivern. Aquesta cercavila s'inclou dins del programa d'actes dels Tres Tombs 2012, que se celebraran dimarts.

El Ball de Cotonines, que ha estat beneit pel rector de la Parròquia de Sant Antoni Abat, Lluís Anton Armengol, ha estat acompanyat del Drac de Vilanova, les tres mulasses, els gegants petits de Vilanova, els Nans i la Moixanga.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local