VNG

De la universitat al món laboral

La UPC de Vilanova acull una nova edició del Face2Face, un espai de diàleg entre estudiants i empresaris

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Així, el Face2Face és l’ espai de diàleg idoni perquè el món universitari i l’empresarial puguin interactuar de ben a prop amb resultats beneficiosos per a totes dues parts. D’una banda, els estudiants poden conèixer de primera mà les actuals necessitats professionals del sector tecnològic. I de l’altra, els empresaris obtenen una bona base de dades amb els currículums dels alumnes de l’Escola que més s’adeqüen al seu perfil laboral.

Més enllà d’aquest contacte entre empreses i estudiants, l’altre punt fort del Face2Face són les conferències, que van a càrrec de les mateixes companyies que també s’entrevisten amb els alumnes. Les ponències estan enfocades a l’àmbit laboral, per tal que els assistents puguin resoldre tots els dubtes que els generi el pas de la universitat al món de l’empresa. La formació dels alumnes participants al Face2Face es completa amb dos tallers previs. En el primer, la unitat de la UPC que agrupa els antics titulats, UPC Alumni, orienta als estudiants sobre comredactar un currículum de manera eficaç i a presentar-se amb seguretat en una entrevista de feina.

ACCENTURE, AKO, ALTRAN, AKZONOBEL, BOSCH, EVERIS, IDIADA, IM2, OPENDOMO, PRYSMIAN, PROTESA, VENCA i el Col•legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Vilanova i la Geltrú són les empreses i institucions que participen en aquesta sisena edició.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local