SITGES

Periodistes russos han visitat Sitges per conèixer l’oferta turística del municipi

Una de les accions promocionals recents ha estat la presentació de la candidatura de Sitges per optar a acollir un congrés mèdic per al 2015 que portaria a la vila 800 participants durant 3 dies

Ajt Sitges. Periodistes russos han visitat Sitges per conèixer l’oferta turística del municipi

Ajt Sitges. Periodistes russos han visitat Sitges per conèixer l’oferta turística del municipi

L’objectiu de totes dues accions és que tant els programadors de viatges russos com les publicacions especialitzades en turisme s’interessin per Sitges i puguin portar al municipi visitants procedents de Rússia. I és que segons les dades de què disposa la Conselleria d'Empresa i Ocupació, Catalunya rebrà aquest 2012 un 40% més de turistes russos que al 2011.

Altres accions promocionals que s’han dut a terme recentment des de Turisme de Sitges, són l’assistència a jornades de treball i l’atenció de viatges de familiarització adreçats a agències de viatge i intermediaris nacionals. En els darrers mesos, també han mostrat interès per Sitges diferents mitjans estrangers, que han viatjat a Sitges des de l’Índia, Benelux i de Madrid amb l’objectiu d’escriure reportatges de la nostra destinació.

Segons el regidor de Turisme de Sitges, Jorge Carretero “totes aquestes accions són molt importants per a Sitges perquè tenen un baix cost econòmic i la repercussió és molt àmplia i directe sobre un client potencial . M’agradaria ressaltar la importància del mercat rus, ja que és un turista que està descobrint Catalunya i amb un alt poder adquisitiu. Si atraiem aquest visitant, pot ser molt positiu per a la vila”.

Turisme de negocis
El Sitges Convention Bureau, el programa especialitzat en turisme de negocis de l’Agència de Promoció Turisme de Sitges, acaba de presentar la candidatura del municipi per optar a collir al 2015 el congrés Euroglia. Es tracta d’un esdeveniment mèdic de gran repercussió que podria portar a Sitges més de 800 persones durant 3 dies. La presentació de la candidatura compta amb el suport institucional de l’Ajuntament de Sitges.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local