VD. Centenari del Congrés d'Ateneus de Catalunya a Vilanova
Redacció |
03-06-2012 18:24
Per commemorar el centenari d’aquella trobada, algunes entitats de Vilanova i la Geltrú han cregut oportú organitzar un seguit d’actes, concentrats en un cap de setmana, per poder debatre quin és l’actual estat de la qüestió, la realitat associativa local i què podem esperar de l’associacionisme del segle XXI.
El primer dels actes, el divendres 8 de juny a dos quarts de vuit del vespre, al Foment Vilanoví, serà una conferència a càrrec d’En Vicent Partal, amb el títol El perquè de l’associacionisme a Catalunya.
L’endemà, els dissabte dia 9, a les sis de la tarda, al jardí de la Casa Papiol, s'ha convocat el Fòrum d’Entitats Vilanovines amb la voluntat d’establir un diàleg entre les diferents societats de caire cultural, festiu i d’esbarjo vilanovines al voltant de l’estat de l’associacionisme i del seu futur.
Finalment, el diumenge dia 10, es proposa una Passejada per la Vilanova associativa de 1912 que sortirà a les 11 del matí des de l’Ateneu Vilanoví (plaça de les Casernes).
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




