VNG

Els Bordegassos volen reeditar el tres de vuit aquest dissabte al Vendrell

Maite Gomà. Pinya del 3 de 8 que els Bordegassos van descarregar per festa major

Maite Gomà. Pinya del 3 de 8 que els Bordegassos van descarregar per festa major

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Divendres passat a l'assaig general els castellers vilanovins van tornar a descarregar el tres de set net, fet que els ha animat a dur-lo a plaça tan aviat com fos possible. Aquest cop voldran acompanyar-lo de la torre de set i el cinc de set. La torre també la van descarregar sencera a l'assaig de divendres passat, per esvair qualsevol mena de dubte.

La diada d'aquest dissabte junt amb els Nens del Vendrell, que tindrà lloc a dos quarts de vuit de la tarda al carrer dels Cafès del Vendrell, tindrà format de diada convencional, amb tres castells i pilar, i en acabat està `revist que ambdues colles aprofitin l'ocasió per assajar alguna pinya dels principals castells que treballen. En el cas dels Bordegassos, una de les proves podria ser la de la torre de vuit amb folre. Una construcció que els de groc terrós han seguit treballant a assaig, adaptant les proves a les possibilitats que donaven el nombre d'efectius de què es comptava. Divendres passat els de groc terrós van tornar a enlairar aquest castell fins a quints.

A banda d'aquesta diada del 22 de setembre al Vendrell, els Bordegassos enceten ara el moment més apassionant del calendari. El dissabte 28 a la tarda la plaça de les Cols de Vilanova acollirà la sisena Diada de l'Albert Salvany, que enguany comptarà amb la Jove de Tarragona (que ve d'aconseguir dos gammes extra a la seva festa major) i els Xicots de Vilafranca. Per si no n'hi ha prou, el diumenge 29 al migdia els vilanovins actuen a la plaça de la Vila de Vilafranca, convidats pels Castellers de Vilafranca a la diada de Sant Miquel. La mateixa diada on l'any 1998 van descarregar la seva primera torre de vuit amb folre. El cicle es completa amb el retorn al Concurs de castells, dissabte 6 d'octubre a partir de dos quarts de cinc de la tarda.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local