SITGES

PSC: 'la nova proposta dels museus és més cara i resolt menys problemes'

VD. Rafael Roig i David García

VD. Rafael Roig i David García

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El PSC ha denunciat que la nova proposta que es va presenta el passat 30 de setembre dins de les Jornades Europees del Patrimoni el Consorci del Patrimoni de Sitges sobre la reforma dels museus Cau Ferrat i Maricel "és més cara i resolt menys problemes que l'anterior".

Segons el PSC, "no és estrany que s’hagi perdut un any en presentar la proposta, ja que el govern de Sitges va aturar les obres precipitadament, empès per compromisos electoralistes i aprofitant el canvi de govern que també es produí a la Diputació de Barcelona. S’aturaren les obres per anar a la contra i sense saber cap on es volia anar i així s’ha perdut un temps preciós".

El principal grup de l'oposició sitgetana considera que "el nou projecte resulta més car que l’anterior de 6.352.558, 63 euros a 8.258.324 i no té la qualitat de la primera proposta, en no resoldre amb la mateixa qualitat i efectivitat els problemes de la institució museística. Els informes tècnics elaborats per la mateixa Diputació de Barcelona i que acompanyen l’acte d’aprovació de la nova proposta així ho certifiquen".

Segons aquests informes propis de la Diputació de Barcelona, el nou projecte és un 29,99% més car que l’import inicialment aprovat per realitzar la reforma, alerten els socialistes. D’inici, es reconeix que caldrà aportar un milió d’euros més per desencallar les obres.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local