Redacció |
Sitges
09-10-2012
| Actualitzat 30-10-2012 08:39
En una primera intervenció s’actuarà al tram de Joan Tarrida entre el carrer Espanya i Plaça de la Indústria. Posteriorment s’iniciaran les obres a la plaça de la Indústria per continuar al segon tram de Joan Tarrida, entre la mateixa plaça i el carrer Bonaire.
Un cop finalitzades les obres, la Plaça de la Indústria presentarà una imatge diferent, amb un nou paviment a base de peces de formigó de 5 cm de gruix, més resistent que l’actual. Pel que fa al carrer Joan Tarrida, s’utilitzarà un aglomerat asfàltic que deixarà el carrer a un únic nivell, per tant, desapareixeran les voreres.
L’obra té un cost de 395.000€ a càrrec Sorea, procedents del fons d’inversió de empresa subministradora de l’aigua a Sitges. Així, l’actuació tindrà un cost zero per a l’Ajuntament que també preveu aquestes obres de millora al carrer Primer de Maig el 2014.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!