VD. El curs comença amb protestes del professorat
Redacció |
12-09-2012 23:02
Els alumnes ja han tornat a les aules, el curs ha començat, però el professorat insisteix a valorar que no ho ha fet amb 'normalitat'. De fet, les protestes han marcat el retorn a les aules per reivindicar el paper de l'ensenyament públic i una major inversió de l'administració per millorar les seves condicions.
Vilanova i la Geltrú ha estat escenari avui de les protestes del professorat. A mig matí, una delegació de professors dels instituts de secundària han repartit octavetes pel mercat municipal i han fet arribar a l'alcadessa una carta amb les seves reivindicacions laborals i educatives. Posteriorment, s'han desplaçat a Barcelona a participar de la manifestació convocada pels principals sindicats.
A la tarda, ha estat el torn dels mestres de primària, que s'han concentrat a la plaça de la Vila també per protestar contra les retallades que han reduït el nombre de professors per centre educatiu, ha augmentat les ràtios d'alumnes per aula i ha reduït els ajuts a les famílies pel menjador i el transport escolar. De fet, els professors de primària han acordat que les mobilitzacions es repetiran tots els dimecres a dos quarts de sis de la tarda.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




