Ajt Vilanova i la Geltrú. Lliurat el viatge a Mallorca per a dues persones al Mercat de Mar
Redacció |
12-09-2012 22:46
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Un lloc on al llarg de l'any organitzen diversos sortejos i regals per als clients. Ana Mellado, paradista de l'Associació de Concessionaris del mercat, explicava que en les properes setmanes es posarà en marxa un sorteig de vals de compra per a les parades del mercat, a banda de la tradicional panera de Nadal.
Qualsevol tiquet de compra a les parades del mercat entrava en el sorteig que es va fer el 4 d'agost, però va ser una de les clientes habituals qui es va endur el premi, un motiu de satisfacció entre els paradistes. Justament, la proximitat del producte local i fresc fa que M. del Carme Ferrer vagi al Mercat gairebé cada dia.
Dinamitzar els mercats
El Mercat de Mar compta amb 15 parades, 4 d'elles tancades de fa temps, a mesura que s¡anaven jubilant els propietaris. En aquest sentit, dimarts vinent, 18 de setembre, es farà una sessió informativa del programa Opera a Vilanova i la Geltrú. Aquest projecte, impulsat per la Diputació de Barcelona, vol dinamitzar parades buides dels mercats municipals, oferint-les a emprenedors locals per tal que les tornin a posar en funcionament. Aquesta sessió es farà als locals de la Delegació de la Cambra de Comerç al Garraf, a la rambla Principal 7.
El programa contempla una formació gratuïta per a tots aquells interessats, que els aportarà coneixement en els diferents aspectes relacionats amb l'obertura i gestió d'un negoci. Un cop finalitzada la formació, els interessats podran optar a les parades ofertes per l'Ajuntament, mitjançant concurs.
Podeu demanar més informació a la regidoria de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú 93 814 18 18.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!