SITGES

La Jove actua dissabte a Ribes en la penúltima actuació de l’any

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L’actuació se celebrarà a la plaça de la Font (si plou se celebrarà al recinte de la Nau del Ger) i reunirà les tres colles del Garraf: a més de la Jove, els Bordegassos de Vilanova i els Castellers de les Roquetes.

La Jove decidirà els tres castells que duu a plaça en l’assaig de divendres, que es realitzarà a Cal Figarot de Vilafranca, conjuntament amb els Castellers de Vilafranca. Com cada any, els de color vi compartiran un dels darrers assaigs de la tempoprada amb els verds, amb l’objectiu de realitzar les millors proves possibles a la pinya. L’assaig serà divendres a les 21.30 hores.

L’actuaciò de dissabte serà preparatòria de la Diada de la Colla, però els de color vi tenen previst dur alguns dels seus millors castells, com la torre de 7 o el 3de7 per sota, tot depenent de l’assaig de divendres. L’assaig de divendres també servirà per a mesurar les possibilitats del 4de8, que la colla ha estat treballant en les darreres setmanes, amb la intenció de portar-lo a plaça a la Diada de la Colla. L’actuació final de temporada serà dissabte vinent al Cap de la Vila i comptarà amb els Castellers de Vilafranca i els Castellers de Sants, a més de la colla local.



Actuació a Ribes
Lloc: Plaça de la Font (en cas de pluja seria La Nau del Ger)
Dia: Dissabte 20 d’octubre
Hora: 18.30 h
Colles: Castellers de les Roquetes, Bordegassos de Vilanova i Colla Jove de Castellers de Sitges

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local