VNG

Es repeteix el tractament per minimitzar els efectes del morrut de les palmeres

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L'aplicació d'aquest producte no ha de provocar molèsties als veïns, ja que es fa per inundació de la copa de la palmera, sense afectar el seu entorn. Per tant, no es fa polvorització, sinó un ruixat per impregnar la base d'on surten les fulles.

De totes maneres, el soroll dels motors de les màquines per aplicar el producte pot suposar alguna petita molèstia per als veïns. Cal tenir en compte que el tractament s'aplicarà durant les nits de diumenge i dilluns en el cas de les palmeres ubicades en zones de terrasses i de passeig, que durant el dia són més concorregudes.

Durant les hores diürnes el tractament s'aplicarà en exemplars més aïllats. Es preveu que els treballs acabin dimecres, en funció de la meteorologia, ja que es preveuen pluges a partir d'aquell dia.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local