EL TEMPS: AMBIENT FRED I MÉS NÚVOLS A LA TARDA

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

AVUI DIMECRES: S’imposarà el sol amb al matí, amb el cel clar o molt poc ennuvolat mentre que a la tarda els núvols augmentaran i acabaran essent abundants. La temperatura serà baixa, semblant a la d’ahir amb una màxima propera als 14 graus, amb humitat moderada. El vent serà feble de mestral amb una mica de garbí a primera hora d ela tarda. A la mar hi haurà marejol.

DEMÀ DIJOUS: El temps serà canviant alternant estones de sol amb nuvolades de les que no es descarta que a la tarda puguin deixar algun ruixat. La temperatura pujarà una mica de nit i baixarà de dia, estarà entre els 4 i 12 graus, amb ambient molt fred, de rigorós hivern. El vent serà molt fort de mestral amb cops que poden superar els 85 o 90 km/h. mar alterada amb maror i forta maror a mar endins.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local