Redacció |
Sant Pere de Ribes
14-02-2013 16:46
Des del dilluns 18 de febrer i fins a l’1 de març, aproximadament, està previst que es duguin a terme unes obres de reposició de llambordes d’un tram del passeig de Circumval•lació de Ribes, a la cruïlla amb el carrer del Carç. Els treballs, que aniran a càrrec de la Diputació de Barcelona, obligaran a tallar el trànsit del passeig en els dos sentits de circulació en aquest punt, quedant tancat el tram de confluència amb la carretera i desviant els vehicles per un itinerari alternatiu degudament senyalitzat. Els vehicles que circulin en sentit sud pel passeig, per dirigir-se al carrer del Carç, s’hauran de desviar pels carrers Antoni Maria Claret, Mare de Déu de Montserrat i Miguel de Cervantes. Per la seva part, l’entrada des del carrer del Carç per adreçar-se a la banda de muntanya del passeig de Circumval•lació s’haurà de fer preferiblement pel carrer Mare de Déu de Montserrat i girar a l’esquerra per Antoni Maria Claret.
El trànsit rodat del carrer del Carç no es veurà interromput, si bé en algun moment, durant la fase final de l’obra, es podrà regular el pas alternatiu de vehicles per un únic carril de circulació.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!