Redacció |
Vilanova i la Geltrú
15-09-2013 09:42
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i Gas Natural, a través de l'Entitat Pública Neàpolis i la Regidoria d'Urbanisme, han signat un conveni que permet a l'entitat utilitzar les canonades que hi ha a la zona de l'Aragai per estendre la xarxa de fibra òptica, amb l'objectiu d'abaratir el cost del desplegament d'aquesta infraestructura de telecomunicacions a la ciutat.
Recentment Gas Natural ha adquirit els drets d'explotació de la xarxa de distribució del gas en aquesta zona de VNG i, pròximament iniciaran obres de renovació de la xarxa existent per adaptar-la al seu propi sistema de subministrament. Les canonades que quedin en desús podran ser utilitzades, un cop hagin estat condicionades, per fer el desplegament de la fibra òptica a les llars del barri de l'Aragai.
Ariadna Llorens, regidora de Societat del Coneixement de l'Ajuntament de VNG ha explicat que "un dels objectius de l'Ajuntament és propiciar i impulsar el desplegament de les xarxes de telecomunicacions de nova generació i aquest acord ens permet implantar la fibra òptica a un cost més baix". Per a la regidora de Societat del Coneixement s'ha de valorar també la col·laboració amb les empreses de serveis que comporta un estalvi econòmic per a l'Ajuntament i també menys molèsties per a la ciutadania.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!