TRAM SUD

Vilafranca autoritza l'estacionament a ambdós costats de la rambla de la Girada

Ara es podrà aparcar en ambdós costats dels dos laterals de la rambla de la Girada, en el tram que va de la rambla de la Generalitat a la ronda de Mar

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L’Ajuntament de Vilafranca ha aprovat que es pugui estacionar en ambdós costats dels dos laterals de la rambla de la Girada, en el tram que va de la rambla de la Generalitat a la ronda de Mar. Actualment en aquest tram de la rambla de la Girada només estava autoritzat l’estacionament en els dos laterals en el costat de les vivendes. En canvi, en el primer tram de la rambla de la Girada (des del carrer de Josep Irla a la rambla de la Generalitat) sí que es permet l’estacionament a banda i banda d’ambdós carrils. Properament se senyalitzarà de forma adequada el tram sud per tal que a tota la rambla de la Girada s’apliqui el mateix criteri

L’autorització d’aparcament en els costats centrals dels dos carrils d’aquest tram de la rambla de la Girada (entre la rambla de la Generalitat i la ronda de Mar) suposarà la creació de més de 50 places d’estacionament lliure, que  facilitaran l’estacionament al veïnat i a la clientela dels comerços d’aquest sector del barri. La senyalització quedarà completada aquesta setmana mateix i la mesura entrarà en vigor de forma immediata.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local