EL PUNT |
25-03-2003 07:31
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El regidor de Serveis Viaris i Habitatge de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, Joan Benet, del PSC, va presentar divendres la proposta de pla d'aparcaments del govern municipal que preveu la possibilitat de construir nous aparcaments subterranis al centre de la ciutat. La proposta preveu la construcció a curt termini -un o dos anys, segons Benet- de 1.412 noves places d'aparcament soterrani repartides en quatre pàrquings al voltant del centre: dos de promoció pública -sota les places de les Casernes i Eduard Maristany- i dues a través de convenis urbanístics: al camp de futbol i als terrenys de la Pirelli, on s'alçarà el barri residencial de l'Eixample de Mar. Per a més endavant, es proposa un gran aparcament sota el passeig marítim.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!