Error informàtic

Cobren un rebut duplicat de l'aigua a 10.000 veïns del Vendrell

Aigües de Tomoví lamenta el cobrament duplicat del rebut del primer trimestre a causa d’un error informàtic de l’entitat bancària. Els diners ja s'han tornat als clients

Un error de l’entitat bancària que emet els rebuts de l’aigua del Vendrell ha provocat que uns 10.000 veïns hagin vist que, entre la tarda de dimecres i dijous, han carregat en el seu compte bancari el rebut corresponent al primer trimestre del 2014. Detectat l’error, el banc emissor ja ha retornat els diners cobrats erròniament a les entitats bancàries dels afectats.

Aigües de Tomoví, l’empresa mixta que gestiona el Servei Municipal d’Aigües del Vendrell, lamenta aquest error i informa que ha treballat des del primer moment perquè es solucionés amb la màxima rapidesa possible.
 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local