Assoc. Coma-ruga. Noves inundacions, aquest dissabte a Coma-ruga
Redacció |
El Vendrell
22-03-2015 18:02
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La pluja d'aquest dissabte al Vendrell ha tornat a provocat inundacions al nucli de Coma-ruga per a indignació dels veïns, que han patit novament l'aïllament. L'Associació de Residents i Propietaris de Coma-ruga ha denunciat que l'avinguda de Brisamar va quedar totalment inundada i els veïns no van poder sortir de les seves cases fins que va baixar el nivell de l'aigua. Critiquen que l'Ajuntament del Vendrell només es va preocupar de tancar els carrers amb cintes per evitar que estacionessin els vehicles a la zona inundable, però no de resoldre la inundació.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!