Sant Joan 2015

Places addicionals als trens de Rodalies entre Barcelona i Garraf per la revetlla

A més, circularan tres trens especials a Vilanova i la Geltrú amb parada a totes les estacions

Rodalies de Catalunya incrementa la seva oferta de transport amb 10.500 places addicionals, amb motiu de la revetlla de Sant Joan. La nit del dimarts i la matinada de dimecres es reforçarà la capacitat habitual dels trens que enllacen Barcelona amb les poblacions costeres del Garraf.

La línia R2 sud de Rodalies de Catalunya (Sant Vicenç de Calders- Estació de França per Vilanova i la Geltrú) és la que registra tradicionalment una major demanda en aquesta festivitat i la que comptarà amb més reforços. Per a atendre l’increment de viatgers s’ha programat la circulació de tres trens especials, un el dimarts que sortirà de l’Estació de França a les 23.40 hores amb destinació Vilanova. El dimecres a primera hora, dos serveis especials més iniciaran el seu recorregut a Vilanova (5.15 hores) i Sant Vicenç de Calders (5.30 hores) per facilitar la tornada de viatgers. De manera especial, els trens amb sortida d’Estació de França a les 21.51 i a les 22.51 hores la nit del dimarts, així com també el tren amb sortida de Sant Vicenç de Calders a les 6.00h la matinada de dimecres, efectuaran parada a Platja de Castelldefels.

A més, es duplicarà la capacitat dels trens la nit de dimarts, a partir de les 20.00h, als serveis direcció Vilanova i la Geltrú i Sant Vicenç de Calders, així com també la tornada el dimecres a primera hora del matí als trens amb direcció Barcelona.

Dispositiu de seguretat

En coordinació amb Mossos d’Esquadra i Policies Locals es desplegarà un dispositiu especial de seguretat a les poblacions on es desplacen en tren un major número de persones per celebrar la revetlla. D’aquesta manera, des del migdia del dimarts 23 de juny fins a les 08.35 hores de dimecres 24 es desplegarà un dispositiu especial de reforç de personal d’acord amb els protocols habituals a les estacions de Sant Vicenç de Calders, Vilanova i la Geltrú, Sitges, Platja de Castelldefels, El Prat de Llobregat, Mataró, Ocata, El Masnou, Montgat, Arc de Triomf i Clot-Aragó. A més, els equips de seguretat acompanyaran alguns dels últims trens del dia 23 i primers del dia 24 de juny.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local