Els Mossos recullen els objectes de les víctimes al punt on hi ha hagut l'atropellament. ACN
ACN |
Barcelona
06-09-2015 21:48
Tres homes han mort aquest cap de setmana en dos accidents de trànsit. L'últim ha passat aquest diumenge al matí a la LP-7041 a Soses (Segrià), on dos ciclistes de 54 i 57 anys han mort i dos més han resultat ferits, un d'ells de gravetat, després que els hagi envestit un vehicle que circulava en sentit contrari. L'altre accident va passar dissabte al matí al municipi de Vila-seca (Tarragonès), on va morir el conductor d'un cotxe en xocar frontalment amb un autocar. Pel que fa a mobilitat, les vies amb més volum de trànsit per anar cap a l'àrea metropolitana de Barcelona han estat l'N-340 a Altafulla, al Vendrell i a Castellet i la Gornal, i l'AP-7 entre Sant Celoni i la Roca del Vallès.
Segons el Servei Català de Trànsit (SCT), aquest diumenge també s'han registrat retencions a la C-16 al tram comprès entre Guardiola de Berguedà i Cercs; la B-20 i a la C-32 a Viladecans i a Sant Boi de Llobregat; la C-31 a Santa Cristina d'Aro i la C-65 a Llagostera.
També cal destacar un accident lleu que ha passat a la C-16 a Cercs i que ha causat restriccions de trànsit en sentit nord. A més, la C-14 ha registrat retencions en els dos sentits a l'altura de Vilanova de l'Aguda a causa de la retirada d'un vehicle accidentat que ha obligat a circular amb pas alternatiu.
Dissabte al matí es van registrar aturades a la GI-600 entre Tordera i Blanes i a l'N-340 al Vendrell en direcció Tarragona. També al matí hi va haver restriccions a l'N-II a Girona com a conseqüència d'un vehicle incendiat, i una sortida de via d'un turisme va causar el tall d'un carril a l'AP-7 a Subirats en direcció Barcelona.
Durant aquest cap de setmana els Mossos d'Esquadra han realitzat 589 controls, posant èmfasi en la vigilància de drogoalcoholèmies i també en la prevenció de les distraccions, motivades principalment per l'ús del telèfon mòbil durant la conducció.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!