Adjudicada l’obra de reforma i reurbanització de la plaça de la Vila. EIX
Redacció |
Vilobí del Penedès
10-11-2015 13:06
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
A mitjans d’aquest mes s’iniciaran les obres de reforma i reurbanització de la plaça de la Vila per a la seva adequació a usos cívics. Aquest és un projecte important per a Vilobí, ja que la plaça de la Vila és un punt de trobada i celebració per als veïns de Vilobí.
Per idear el projecte es van tenir en compte alguns aspectes com la seguretat, la utilitat, la integració de la plaça de la Vila amb la plaça de l’Ajuntament i l’aparcament. El projecte final recull tots aquests aspectes, sense oblidar-ne cap. En aquest sentit, es condicionarà un espai infantil i una zona d’aparcament, degudament diferenciada per garantir la seguretat de tots els infants que juguen a l’exterior del Centre Cívic; es construirà un escenari fix per als actes que es realitzin a l’exterior i es millorarà l’enllumenat.
A més, en relació amb aquest projecte, s’està estudiant com millorar i adequar el camp de futbol a les possibles necessitats del veïnat.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!