La llosa

Obert a la circulació el passeig Rafael Soler de Vilafranca

Es manté tancat el pas a la llosa per consolidar el mur verd, tant a nivell de plantació de les diferents espècies vegetals, com de compactació de les terres

Obert a la circulació el passeig Rafael Soler de Vilafranca. Ajuntament de Vilafranca

Obert a la circulació el passeig Rafael Soler de Vilafranca. Ajuntament de Vilafranca

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La setmana passada, coincidint amb les vacances de Setmana Santa, es va obrir a la circulació el passeig Rafael Soler. Aquest és el primer pas en la finalització total de l’obra que culminarà també amb l’obertura del pas, d’aquí uns mesos, de la llosa de la via.

Aquesta primera fase inclou l’obertura al trànsit rodat, d’un carril en sentit sud, i es completa amb places d’aparcament. Alhora s’ha obert el pas per a vianants i bicicletes en el passeig, que inclou en el seu disseny de terra, unes siluetes que simulen fulles de pàmpol i que properament seran pintades.

Es manté tancat el pas a la llosa  per consolidar el mur verd, tant a nivell de plantació de les diferents espècies vegetals, com de compactació de les terres que el formen.

D’altra banda,  s’ha de procedir al sembrat  del prat  que és farà en les properes setmanes, i finalitzar la plantació d’arbres situats al costat dels equipaments.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local