ACN |
Barcelona
16-06-2016 09:20
Aquest dijous al matí només circulen 2 de cada 3 trens tot i que el sindicat de maquinistes Semaf va desconvocar dimecres a la nit la vaga a Renfe que tenia prevista avui. Aquesta xifra equival als serveis mínims fixats en la primera franja d'hora punta, entre les 6 i les 9.30 hores. Segons la companyia ferroviària, els horaris habituals s'aniran recuperant progressivament "a mesura que vagi avançant el dia".
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!