Avaria

Retards d'almenys 20 minuts a l'R2 sud i els Regionals per una avaria de senyalització

El problema es localitza entre les estacions de Castelldefels i el Garraf

Els usuaris de l'estació de Vilanova s'han trobat aquest matí novament l'accés pel barri de Mar tancat. EIX

Els usuaris de l'estació de Vilanova s'han trobat aquest matí novament l'accés pel barri de Mar tancat. EIX

Els trens de la R2 sud i els Regionals del corredor mediterrani circulen amb almenys vint minuts de retard per una avaria en el sistema de senyalització entre les estacions de Castelldefels i el Garraf, segons ha informat Adif. Renfe ha indicat que aquesta incidència ha començat quan faltaven pocs minuts per les deu del matí i que a conseqüència d'aquest problema els combois han de circular a una velocitat molt inferior a l'habitual entre aquestes dues parades. Fins al lloc s'hi han desplaçat tècnics de l'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries per arreglar l'avaria.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local