Nou equip de jardiners exclusiu per al manteniment de les jardineres de la ciutat. Ajuntament de Vilanova
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
22-07-2016 20:13
Amb la reorganització del Servei de jardineria municipal, fruit de la incorporació de nou personal a la plantilla, s'ha creat un nou equip de treball dedicat exclusivament a la neteja i manteniment de les més de 350 jardineres que hi ha instal·lades a la ciutat. Aquests elements del mobiliari urbà són els que tenen per finalitat la protecció de vianants, fer de tancaments d'espais públics, reduir la de velocitat dels vehicles o, simplement, les que tenen una funció estètica.
Aquest equip de treball ha entrat en funcionament aquesta setmana i es dedicarà a aquestes tasques durant tot l'any. Compten amb un vehicle amb cisterna de 1.000 litres i de les eines necessàries per dur a terme la seva tasca.
Amb aquest servei i la col·laboració de la ciutadania, la voluntat de l'Ajuntament és aconseguir millorar les freqüències i el bon estat d'aquest elements urbans pel gaudi de les persones de la ciutat i dels visitants.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!