Mercat de Segona mà

Canyelles celebra la segona edició del Reanimals, concurs d'animals amb material reciclat

Dins el Mercat de Segona mà, hi va haver l'exposició dels 14 treballs presentats distribuïts per les 4 categories proposades

Des de l'àrea de Medi Ambient organitzava una nova edició del concurs amb la temàtica del regne animal, el Reanimals. Per tal de fomentar la reutilització, es tractava de construir figures d'animals amb materials que han deixat de ser un recurs per ser un residu i que poden ser reciclats d'alguna manera.

Dins el Mercat de Segona mà, hi va haver l'exposició dels 14 treballs presentats distribuïts per les 4 categories proposades. El dia abans, un jurat havia valorat les propostes. Aquest va estar compost per la Roser Vilaró, ceramista i formadora de l'Artífex; el Tomàs Pulido, de l'associació Alytes amb seu a Canyelles; la Mila Bolarín, de l'entitat local Amics dels Animals - Huellas Felices; i l'Antoni Audi, de l'organització del concurs.

Així doncs, la relació de participants i premis per categories va ser la següent:

Categoria A (primer cicle de primària)
Mar Tort (Esquirol)
Dani Raventós i Gabriel Sevilla (Mosquits tigre i comú, premiat)

Categoria B (segon cicle de primària)
Martina Milano (Cuca de llum)
Nil Martí (Marieta)
Claudia García (Tortuga)
Pau Tort (Peix)
Karina Martí (Abella, premiat)

Categoria C (ESO, fins a 16 anys)
Anna Andújar (Coala)
Anna Andújar (Porc, premiat)
Categoria D (Adult)
Maria Andújar (Ren)
Maria Andújar (Ratolí)
Maria Andújar (Gos)
Virgínia Cunchillos (Pelicà)
Virgínia Cunchillos (Camaleó, premiat)

Des de l'Ajuntament de Canyelles, agraeix la participació de les persones que han participat, i anima a tothom a participar-hi en properes ocasions. Totes les figures estaran exposades durant uns dies a l'entrada de l'Ajuntament de Canyelles. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local