Autopistes

Els preus dels peatges de l'AP-7 i l'AP-2 s'abaixaran un 0,47% a partir del gener

La rebaixa es deu a una reducció equivalent de l'IPC i a un augment del trànsit real sobre el previst en aquestes vies

Els preus dels peatges de les autopistes AP-7, entre Barcelona i la Jonquera, i AP-2 fins a Saragossa, totes dues de titularitat estatal, s'abaixaran un 0,47% a partir de l'1 de gener del 2017, segons ha informat aquest divendres el Ministeri de Foment. Aquesta rebaixa es deu a una reducció equivalent de l'Índex de Preus del Consum (IPC) i a un augment del trànsit real sobre el previst en aquestes vies, segons ha indicat el Ministeri. La revisió anual de les tarifes per a les autopistes que depenen de l'Estat es regeix per la Llei 14/2000, de 20 de desembre, de mesures fiscals, administratives i de l'ordre social. En el cas de l'actualització sobre l'IPC, aquest es compara la mitjana de dotze mesos (des de novembre fins a octubre del 2016) amb els dotze mesos anteriors. No obstant, els valors es modifiquen també segons els trànsits reals i els previstos per part de les concessionàries.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local