Campanya de control

10 infraccions en 4 dies en una campanya a Vilanova de control de la targeta de mobilitat reduïda

Els infractors utilitzaven de forma fraudulenta o havien falsificat les targetes d'aparcament per a persones amb mobilitat reduïda

Campanya de control de l'ús fraudulent de les targetes d'aparcament per a persones amb mobilitat reduïda. Policia local de Vilanova

Campanya de control de l'ús fraudulent de les targetes d'aparcament per a persones amb mobilitat reduïda. Policia local de Vilanova

La Policia Local està duent a terme durant els darrers dies una campanya de control sobre l'ús fraudulent i falsificació de les targetes d'aparcament per a persones amb mobilitat reduïda.

En els darrers 4 dies, els agents han detectat un total de 10 infraccions. Per això es recorda que el distintiu només es pot utilitzar quan es fa el trasllat la persona en qüestió. La targeta és personal i intransferible, per la qual cosa el seu duplicat o reproducció està prohibit i constitueix motiu de sanció.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local