Tancament puntual de l'accés de Baix-a-Mar de Renfe, ara per obres de millora. Ajuntament de Vilanova
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
03-04-2017 15:22
La companyia ferroviària RENFE ha informat l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú d'una intervenció de millora a l'accés del barri de Baix-a-Mar a l'estació de rodalies.
Les obres, que es realitzen en el paviment, obligaran a mantenir el pas tancat durant un període de 48 hores. Aquesta actuació és conseqüència dels desperfectes en el paviment ocasionats pel trencament del torn de pas en diferents ocasions.
La intervenció s'iniciarà aquesta nit a partir de les 22 h i finalitzarà dimecres 5 d'abril a les 12 h. A partir d'aleshores el pas es reobrirà a les persones usuàries amb normalitat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!