ACN |
Barcelona
30-05-2017 10:13
L'avaria d'un tren entre les estacions de Sants i Passeig de Gràcia causa retards de 30 minuts a les línies R2 nord i sud i a les de regionals que connecten la capital catalana amb el nord i sud de Catalunya, és a dir, l'R11, R13, R14, R15, R16 i RG1, segons ha informat Renfe. En el moment de l'avaria, que s'ha produït a un quart i cinc minuts de deu del matí, el tren anava buit i no s'ha hagut d'evacuar els passatgers. Els tècnics de la companyia s'han desplaçat fins al comboi avariat per tal de poder-lo retirar de la via i poder restablir el trànsit ferroviari en aquest punt.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




