BV-2119

Les obres del camí de vianants Vilafranca-Moja començaran el 4 de setembre

El nou camí de vianants, segregat de la via principal, garantirà la seguretat dels usuaris del carril

Les obres del camí de vianants Vilafranca-Moja començaran el 4 de setembre. Ajuntament de Vilafranca

Les obres del camí de vianants Vilafranca-Moja començaran el 4 de setembre. Ajuntament de Vilafranca

El proper dilluns 4 de setembre està previst que s’iniciïn els treballs de l’obra de  de construcció d’un camí de vianants a la carretera BV-2119, entre Vilafranca i Moja. Aquesta via és molt utilitzada per a la comunicació entre les dues poblacions i la seva proximitat genera una circulació de vianants en ambdós sentits.

Com que no existeix un camí que uneixi els dos nuclis de població, els vianants es veuen obligats a caminar per la calçada en la majoria dels trams de la carretera, fet que genera situacions de perillositat. L’objectiu de l’obra que s’iniciarà al setembre és l’execució d’un itinerari de vianants a la carretera entre Vilafranca i Moja, per incentivar la mobilitat, a peu o en bicicleta, i també facilitar l’accés a l’entorn natural més proper a la ciutat. El nou camí de vianants, segregat de la via principal, garantirà la seguretat dels usuaris del carril.

El pressupost de licitació de l’obra és de 505.401,17€ i el termini d’execució, de 5 mesos.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local