L'hivern s'apropa

Una massa d'aire polar farà caure els termòmetres i portarà nevades al Pirineu i Prepirineu entre dimecres i diumenge

A partir de divendres les temperatures baixaran entre 5 i 10 graus i s'esperen glaçades generalitzades pel cap de setmana

Posta de sol plena de colors d'avui, 27 de novembre, desde Viladellops, Olèrdola. Francisco Lorenzo

Posta de sol plena de colors d'avui, 27 de novembre, desde Viladellops, Olèrdola. Francisco Lorenzo

El desembre arribarà amb fred rigorós. A partir de dimecres entrarà a Catalunya una massa d'aire polar farà desplomar les temperatures i portarà nevades. La baixada de les temperatures serà acusada sobretot a partir de divendres, 1 de desembre, quan els termòmetres cauran entre 5 i 10 ºC arreu del país i durant el cap de setmana es preveuen glaçades fortes al Pirineu, moderades a l’interior i febles i puntuals al litoral. A més, segons el Servei Meteorològic, s’esperen nevades al Pirineu i Prepirineu i no es descarta que al llarg del cap de setmana es produeixi algun ruixat de neu o neu granulada a punts del quadrant nord-est.

També, el vent de component nord i oest bufarà fort o molt fort a partir de dijous, sobretot al Pirineu, a l’Empordà i a les Terres de l’Ebre. Aquest vent, en combinació amb la neu, podrà produir el fenomen del torb. A més, l’onatge s’alterarà notablement a la Costa Brava.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local