Es retiren els contenidors de restes poda del Vendrell i es potencia el servei de recollida amb el sistema de saques. Ajuntament del Vendrell
Redacció |
El Vendrell
18-12-2017 19:55
El regidor de Recollida de Residus, Ferran Trillas, ha anunciat que durant el proper mes de gener es retiraran els contenidors de restes de poda que actualment hi ha en carrers de les urbanitzacions de Bonavista, Masos, Torreblanca i Oasis, perquè han esdevingut un focus de diferents problemàtiques i perquè actualment aquest servei ja queda cobert amb la recollida porta a porta mitjançant el sistema de saques.
En els llocs on es trauran els contenidors es posaran cartells que informaran sobre la seva retirada i del funcionament del servei de recollida de poda porta a porta mitjançant saques.
Com funciona la recollida de poda porta a porta?
Aquest sistema de recollida de poda porta a porta té l’objectiu de fer més eficient el servei i evitar abocaments incontrolats. Es posen a disposició saques per poder fer aquesta recollida a les persones residents en habitatges familiars que així ho precisin.
Què hem de fer?
Les saques es poden recollir al Servei d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament del Vendrell i de Coma-ruga. Un cop omplertes hem de posar-nos en contacte amb l’Ajuntament trucant al 977 16 64 00 des d’on se’ns notificarà el dia de recollida en què haurem de dipositar les bosses davant de casa nostra.
Què no hem de fer?
No hem de deixar les restes de poda en qualsevol altre dispositiu que no siguin les saques. Està prohibit abandonar aquests residus a la via pública, en espais públics o a les lleres de torrents o rieres.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!