Civisme

Calafell identifica sis veïns regirant la brossa que han llençat al carrer i els multa amb 750 euros

Treballadors del servei de recollida d’escombraries han buscat restes de factures i cartes per saber qui eren els ciutadans que no utilitzaven els contenidors

Calafell identifica sis veïns regirant la brossa que han llençat al carrer i els multa amb 750 euros. Ajuntament de Calafell

Calafell identifica sis veïns regirant la brossa que han llençat al carrer i els multa amb 750 euros. Ajuntament de Calafell

L’Ajuntament de Calafell ha identificat sis veïns que han llençat la brossa al carrer sense utilitzar els contenidors habituals. Ho ha fet regirant les bosses d’escombraries en un dispositiu desplegat aquest matí a la zona de Calafell Platja amb treballadors del servei de recollida de la brossa. Segons ha avançat el Diari de Tarragona i ha confirmat l’ACN, els operaris han trobat restes de factures, cartes i rebuts que els han permès identificar un total de sis veïns, els quals seran sancionats amb multes de 750 euros. L’alcalde de Calafell, Ramon Ferré, ha aplaudit la identificació i s’ha expressat contundentment a través d’un missatge difós a través del seu telèfon mòbil: “Ja estem fins els collons dels incívics... anem a per ells!”.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local