Comencen les obres de millora de l'enllaç de la C-243b i la BV-2244 a Sant Sadurní d'Anoia. EIX
Redacció |
Sant Sadurní d'Anoia
22-09-2018 11:48
La Diputació de Barcelona ha iniciat les obres a l’enllaç de les carreteres C-243b i la BV-2244 a Sant Sadurní d’Anoia, per augmentar la seguretat i millorar la capacitat i de la mobilitat a l’entorn del nus viari. Les obres, amb un pressupost de licitació de 707.650 euros, tenen un termini d’execució de set mesos.
L’actuació comporta la construcció d’un nou nus viari en forma de rotonda per tal de millorar la seguretat dels moviments entre ambdues carreteres i evitar els girs a l’esquerra que es produeixen en l’actualitat en condicions geomètriques deficients, a més de millorar les condicions de visibilitat del nus de la carretera.
L’actuació també inclou la instal·lació d’enllumenar la rotonda i la zona d’interseccions amb gir a l’esquerra del costat Sant Sadurní, així com la instal·lació de reductors de velocitat d’aproximació del tram a 50km/h a la C-243b.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!