Segona fase

Les obres de remodelació del pícnic de la Vilanoveta començaran a l'abril

L’actuació preveu la instal·lació d’una zona de bar i renovarà completament les barbacoes

Les obres de remodelació del pícnic de la Vilanoveta començaran a l'abril. Ajt Sant Pere de Ribes

Les obres de remodelació del pícnic de la Vilanoveta començaran a l'abril. Ajt Sant Pere de Ribes

El pròxim mes d’abril començaran les obres per completar la remodelació total de la zona de barbacoes de la pineda de la Vilanoveta que es va iniciar l’any passat. Després d’una primera fase per posar al dia les instal·lacions esportives, la millora de les infraestructures i els accessos a l’àrea de pícnic, ara es construirà un edifici de planta baixa de serveis i nous mòduls de barbacoes que substituiran els actuals.

L’espai d’esbarjo i pícnic ocupa 5 hectàrees de terreny i s’ubica a la zona sud del polígon de la Vilanoveta, limítrof amb la Ronda de de la Masia Nova, ja al nucli de les Roquetes. És àmpliament utilitzat el cap de setmana i períodes festius. Les instal·lacions, que pel seu desgast s’han anat arranjant, no compten amb elements necessaris com per exemple lavabos.

L’alcaldessa de Sant Pere de Ribes, Abigail Garrido, ha expressat que “aquest era un espai força abandonat i calia donar-li un impuls important” i ha reivindicat la importància de l’espai ja que “creiem en la importància de disposar d’un entorn urbà i d’uns equipaments dignes i de qualitat, doncs són llocs de convivència i vertebradors de relacions socials.

L’actuació prevista consistirà en l’edificació d’un edifici de 135 metres quadrats, en forma d’L, que substituirà els mòduls de barbacoes actuals i inclourà una zona de bar/cafeteria, cuina i magatzems pel bar, lavabos adaptats i 40 noves barbacoes, repartides en 10 mòduls. D’aquesta manera es complimentarà l’experiència de les persones que visitin l’espai i se solucionaran algunes mancances actuals. El termini d’execució de les obres és de 6 mesos i el cost total ascendeix a 298.000€.

Amb l’objectiu de dignificar l’espai i convertir-lo en un emplaçament de referència per a les famílies, que inclogui zones d’esbarjo, esport i lleure per a grans i petits, l’Ajuntament ja va iniciar, al febrer de 2018, una primer actuació que va consistir en asfaltar els accessos a la zona, refer la xarxa de subministrament d’aigua i la de clavegueram, la millora de l'enllumenat, la col·locació de gespa artificial a la pista de futbol sala, la construcció  d’un camp de vòlei i una zona de jocs infantils.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local