Nova campanya d'Ecovidrio per augmentar el reciclatge del vidre a Vilanova a l'estiu. Ajuntament de Vilanova
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
15-05-2019 17:05
A partir de l'1 de juny es durà a terme entre els establiments hotelers i de restauració de la façana marítima i zona centre de Vilanova i la Geltrú una nova campanya d'Ecovidrio que té per objectiu incrementar el reciclatge de vidre en un 10%.
L'entitat que gestiona la recollida i reciclatge d'aquest residu impulsa una nova campanya Horeca amb l'objectiu de millorar la recollida selectiva i per tant incrementar les tones recollides i promoure un canvi d'hàbits en el sector de la restauració i els hotels. Per aquest motiu l'entitat gestora Ecovidrio realitzarà visites informatives als establiments a partir de l'1 de juny i es lliuraran cubells amb rodes per tal de facilitar el reciclatge del vidre. Paral·lelament s'instal·laran nous contenidors del tipus iglú en diversos punts de la façana marítima i centre de la ciutat. Així mateix, Ecovidrio també realitzarà un concurs entre els establiments amb l'objectiu de motivar-los en la consecució d'aquest repte.
Vilanova i la Geltrú és un dels municipis catalans més implicats en el reciclatge del vidre, i segons dades facilitades per l'entitat, de la campanya realitzada fa un any, que s'adreçava a tots els establiments de la ciutat, va finalitzar amb el 99% d'establiments implicats en aquest procés.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!